FAQ

Najczęściej zadawane pytania (i odpowiedzi)

Jesteś tutaj:

Możliwości braku komunikacji z urządzeniem GPS jest wiele. Oto kilka z nich:

  1. Pojazd znajduje się w tunelu lub na parkingu podziemnym, co zakłóca łączenie urządzenia z satelitami.
  2. Akumulator, do którego jest podłączony nadajnik, uległ rozładowaniu.
  3. Celowe odłączenie źródła zasilania nadajnika.
  4. Celowe zagłuszenie sygnału GPS i GSM.

W naszym systemie dążymy, aby faktury były wysyłane drogą elektroniczną. Oczywiście na życzenie klienta mogą one być wysyłane w sposób tradycyjny.

Historia przejazdów przechowywana jest przez cały okres współpracy.

Dane logowania są wysyłane do Klienta bezpośrednio po wykonaniu usługi montażu.

Oczywiście, dbamy o jakość świadczonych usług. Po wcześniejszym ustaleniu terminów nasz instalator przyjedzie pod wskazany adres.

Czas montażu nadajnika jest zależny od opcji, jaką Państwo wybrali.

  • Montaż lokalizatora GPS to czas ok. 45 minut.
  • Montaż lokalizatora GPS z podpięciem pod CAN to czas 1h do 1,5h.
  • Montaż lokalizatora GPS wraz z sondą paliwową to czas ok. 3h.

Oczywiście, każdy z naszych nadajników można zamontować samodzielnie, jeśli posiada się odpowiednie umiejętności. Po uzgodnieniu z nami samodzielnego montażu wysyłamy na podany adres e-mail schemat instalacji/ podłączenia urządzenia. W przypadku sond paliwowych montaż odbywa się przez naszego instalatora.

  • Pakiet 10 SMS-ów jest zawarty w kwocie abonamentu.
  • Pakiet 50 SMS-ów to koszt 20 zł.
  • Pakiet 100 SMS-ów to koszt 30 zł.
  • Pakiet jest odnawialny co miesiąc z możliwością wyłączenia.

Tak, nadajnik może zostać przełożony do innego pojazdu samodzielnie lub przez naszego instalatora. Prosimy tylko nas o tym poinformować.

Nie, jeżeli urządzenie zostało zakupione na samym początku współpracy.

W przypadku dzierżawy są dwie opcje:
1. Demontaż i zwrot urządzenia, które jest naszą własnością.
2. Wykupienie urządzenia.

Prosimy o wysłanie danych osobowych oraz informacji o pojeździe na adres e-mail przypisanego opiekuna.

Oczywiście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji również poza granicami naszego kraju. Czas montażu może się wydłużyć ze względu na wcześniejsze ustalenie dogodnego terminu.

Tak w naszej ofercie posiadamy abonament ŚWIAT, który działa poza granicami Polski oraz Unii Europejskiej.
Istnieje możliwość opłaty abonamentu za rok z góry oraz za dowolny okres, jaki Państwa interesuje.

Jeśli Twój pojazd uległ wypadkowi, to niezwłocznie poinformuj nas o tym fakcie. Twój osobisty opiekun podczas rozmowy zapyta Cię o stan urządzenia. Jeżeli uległo ono całkowitemu zniszczeniu, zakończymy umowę wynajmu urządzenia.
W sytuacji, gdy urządzenie jest sprawne, możemy je przełożyć do innego pojazdu lub zdemontować. W swojej ofercie posiadamy możliwość zawieszenia usługi na czas, gdy pojazd nie zostanie w pełni naprawiony lub na jego miejsce nie zostanie zakupiony nowy.

Brak odpowiedzi na Twoje pytanie?

Zadzwoń do nas lub napisz, a my pomożemy Ci zdobyć informacje, których szukasz i podpowiemy najkorzystniejsze rozwiązania.

Sprawdź zastosowania Systemu GeoNAVI